Odhlašování stravy
Při omlouvání dětí zákonnými zástupci z každodenního
vzdělávání z důvodu dopředu známé nepřítomnosti nebo v případě,
že dítě náhle onemocní nebo se mu stane úraz a nemůže se z tohoto
důvodu účastnit vzdělávání, oznámí tuto skutečnost bez zbytečného
odkladu zákonný zástupce i vedoucí ŠJ. Oznámení této nepředvídané
nepřítomnosti dítěte vedoucí ŠJ, popř. vedoucí kuchařce je možné
prostřednictvím telefonu nebo osobně, a to do 12:30 hod předchozího dne.
Rodiče mohou omluvit nepřítomnost dítěte (např.):
- písemně do schránky na chodbě MŠ
- e-mailem: sjkamenacky@seznam.cz
Obědy je možné odhlásit nebo přihlásit v době od: 6.30 do 12.30 hod a to vždy den předem (např.: páteční oběd je nutné odhlásit nebo přihlásit nejpozději ve čtvrtek).
Pokud nepřítomnost dítěte nebyla dopředu známá, mohou si zákonní
zástupci za první den nepřítomnosti dítěte vyzvednout v ŠJ od 10.30 do
11:30 hodin oběd, na který by mělo dítě za tento den nárok. V dalších
dnech nepřítomnosti již nemá na dotované stravné nárok. Pokud zákonný
zástupce dítě řádně neodhlásí, musí doplatit věcné a osobní
náklady.
Za neodhlášenou a neodebranou stravu se neposkytuje věcná ani finanční
náhrada. V případě nenahlášeného nástupu dítěte bude poplatek za
oběd v plné výši (základní částka + 24,– Kč tj. věcné a osobní
náklady).
Dítě v mateřské škole se stravuje vždy, pokud je přítomno v době
výdeje stravy ve škole.
Viz řád školní kuchyně na nástěnce stravování na chodbě mateřské
školy.
Zákonný zástupce má možnost řešit s vedoucí školní jídelny jakékoli
dotazy ohledně stravy nebo plateb a to v kanceláři školní jídelny každý
den v době od 8.00 do 13.00 hod.